W sercu Krakowa

Rezerwuj online
Gwarancja najniższej ceny

23 Lis 2024
24 Lis 2024

REGULAMIN

REGULAMIN APARTHOTELU BASZTOWA W KRAKOWIE

§ 1 Przedmiot regulaminu

  1. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Aparthotelu Basztowa w Krakowie.
  2. Regulamin określa zasady świadczenia usług, zakresy odpowiedzialności Gości i Aparthotelu oraz zasady przebywania na terenie Aparthotelu.
  3. Regulamin dostępny jest w recepcji, informatorze w pokoju oraz na stronie internetowej hotelu www.hotel-polonia.com.pl/aparthotel-basztowa.
  4. Potwierdzenie zapoznania się z regulaminem następuje w momencie dokonania rezerwacji, wpłaty zaliczki lub wpłaty całej należności za pobyt.

§ 2 Doba hotelowa

  1. Pokój jest wynajmowany na doby. Doba trwa od godziny 15.00 do godziny 12.00 dnia następnego.
  2. Przyjmuje się, że pokój jest wynajęty na 1 dobę, jeśli gość nie określił inaczej.
  3. Gość może zająć bez dodatkowej opłaty pokój w godz. 8:00-15:00 w dniu, w którym rozpoczyna pobyt, jeżeli pokój ten jest dostępny.
  4. Pokoju nie można przekazywać lub udostępniać osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który została uiszczona opłata.
  5. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość  powinien zgłosić w recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
  6. Aparthotel uwzględni życzenie przedłużenie pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  7. Przedłużenie pobytu kosztuje 50% stawki podstawowej i trwa maksymalnie do godziny 19.00.
  8. Zatrzymanie pokoju po godzinie 13.00 jest traktowane automatycznie jako przedłużenie doby pobytu.

§ 3 Usługi Aparthotelu

  1. Aparthotel świadczy bezpłatne usługi w zakresie: udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą, usługę budzenia, przechowywania rzeczy wartościowych w depozycie recepcji, przechowywania bagażu gości zameldowanych w Aparthotelu.
  2. Aparthotel może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających charakteru osobistego.
  3. Bielizna pościelowa w pokoju wymieniana jest co 3 dni lub na życzenie Gościa.
  4. Pytania i uwagi związane z pobytem w Aparthotelu, Goście mogą kierować bezpośrednio do recepcji  (nr wew.”0”).

 

§ 4 Rezerwacja i rejestracja w Aparthotelu

  1. Najmujący pokój Gość Aparthotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem i uiszczeniem opłaty za pobyt. Aparthotel informuje, że dokumenty tożsamości Gości nie są kserowane bądź skanowane.
  2. W przypadku odmowy okazania dokumentu tożsamości w sposób uniemożliwiający zameldowanie, recepcjonista może odmówić wydania klucza do pokoju.
  3. Rezerwacja zyskuje status gwarantowanej po wpłacie określonej w potwierdzeniu rezerwacji zaliczki, w terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji.
  4. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Aparthotel nie zwraca opłaty za rozpoczętą dobę.
  5. Aparthotel może odmówić przyjęcia Gościa, jeśli przy wcześniejszym pobycie rażąco naruszył regulamin obiektu.
  6. Aparthotel może odmówić przyjęcia Gościa będącego pod wpływem alkoholu, środków odurzających, wykazującego agresję słowną lub fizyczną.

§ 5 Odpowiedzialność Aparthotelu

  1. Aparthotel odpowiada wyłącznie za rzeczy oddane na przechowanie do depozytu znajdującego się w recepcji Hotelu Polonia. W pozostałych przypadkach związanych z utratą lub uszkodzeniem rzeczy wniesionych przez Gości obowiązują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego
  2. Aparthotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie lub ich wartość nie jest adekwatna do kategorii obiektu.
  3. Aparthotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, które zostały zaparkowane na niestrzeżonych miejscach postojowych i garażowych udostępnianych przez Aparthotel oraz powstałych w trakcie czynności związanych z wjazdem, wyjazdem lub/i parkowaniem na tych miejscach. Aparthotel nie odpowiada również za rzeczy pozostawione w zaparkowanym samochodzie.

 

§ 6 Odpowiedzialność Gości

  1. Dzieci poniżej 13. roku życia powinny znajdować się na terenie Aparthotelu pod stałą opieką opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
  2. W Aparthotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej w godz. 22:00-6:00.
  3. Zachowanie Gości oraz osób korzystający z usług Aparthotelu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych gości. Przy naruszeniu tej zasady, Aparthotel może odmówić danej osobie dalszego świadczenia usług. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań pracowników Aparthotelu lub jego opuszczenia.
  4. O zaistniałych szkodach powstałych w Aparthotelu należy niezwłocznie powiadomić recepcję Aparthotelu (nr wew.” 0”).
  5. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Aparthotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Aparthotel ma prawo obciążenia karty kredytowej Gościa za powstałe szkody również po jego wyjeździe. Ta sama zasada obowiązuje w przypadku uruchomienia przez Gościa alarmu pożarowego w wyniku aktów wandalizmu lub nie zastosowania się do zakazu palenia.
  6. Za zgubienie klucza do pokoju zostanie naliczona opłata w wysokości określonej w aktualnym cenniku usług.

§ 7 Pokój

  1. W pokoju nie można przechowywać materiałów niebezpiecznych, m. in. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, materiałów wybuchowych czy drażniących.
  2. Ze wzglądu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokoju urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju, nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy do sprzętu elektronicznego.
  3. Zmianę ustawienia wyposażenia pokoju proszę uzgodnić z obsługą Aparthotelu.
  4. Gościom zabrania się wynoszenia poza teren Aparthotelu przedmiotów stanowiących wyposażenie obiektu. Istnieje możliwość zakupu niektórych elementów wyposażenia (np. ręczników). O szczegółach informuje recepcja.
  5. Osoby niezameldowane mogą gościnnie przebywać w pokoju w godzinach 7.00 – 22.00.
  6. Przebywanie osób niezameldowanych po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie tych osób. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnego cennika dostawki, dostępnego w recepcji.

7.    Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi. 

§ 8 Przedmioty pozostawione

  1. Przedmioty pozostawione w Aparthotelu będą odsyłane na koszt Gościa oraz na wskazany przez niego adres.
  2. W przypadku braku dyspozycji, Aparthotel będzie przechowywał pozostawione rzeczy przez 3 miesiące, a następnie zostaną zniszczone. Pozostawione artykuły spożywcze nie podlegają przechowywaniu.

§ 9 Reklamacje

  1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień.
  2. Wszelkie reklamacje w formie pisemnej przyjmuje recepcja.
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie po jej otrzymaniu przez Aparthotel, w przypadku kwestii spornych obowiązywać będzie Kodeks Prawa Cywilnego.

 

§ 10 Postanowienia dodatkowe

  1. Na terenie całego Aparthotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, wyrobów tytoniowych i e-papierosów. W przypadku palenia w pokoju zostanie doliczona do rachunku osoby zameldowanej kwota 500 zł, obejmująca czyszczenie i wietrzenie pokoju oraz dodatkowe pranie i czyszczenie wyposażenia.
  2. Aparthotel przyjmuje podróżujących ze zwierzętami wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu i za dodatkową opłatą. Za wszystkie szkody w mieniu Aparthotelu, bądź mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzęta odpowiada materialnie ich opiekun.

W Aparthotelu obowiązuje zakaz akwizycji i sprzedaży obnośnej.

 

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez STANISŁAW KOMUSIŃSKI HOTEL POLONIA w spadku, ul. Basztowa 25, 31-156, Kraków , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane