REGULAMIN POBYTU W HOTELU ZE ZWIERZĘCIEM
REGULAMIN POBYTU W HOTELU ZE ZWIERZĘTAMI
WARUNKI PRZYJĘCIA
- Warunkiem przyjęcia zwierząt jest zgłoszenie przyjazdu Gościa ze zwierzęciem w momencie dokonywania rezerwacji i uzyskanie zgody pracownika Hotelu na jego pobyt. To konieczność wynikająca z zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu pobytu pozostałych gości oraz warunków technicznych obiektu.
- Nieuprzedzeni o towarzyszących Gościom zwierzętach możemy nie zapewnić wolnego pokoju i nie wyrazić zgody na pobyt zwierzęcia.
- W Hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe. Hotel w szczególności ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz psów ras uznanych za agresywne. (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne).
- Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest posiadać aktualną książeczkę szczepień zwierzęcia i okazać ją na prośbę personelu.
- Zwierzęta powinny być wyprowadzone pod opieką i nadzorem właściciela, bądź osoby upoważnionej, w sposób uniemożliwiający ich ucieczkę, niszczenie mienia Hotelu lub spowodowania zagrożenia dla innych osób i zwierząt na terenie Hotelu. Psy powinny być wyprowadzane na smyczy i na wyraźną prośbę personelu - w kagańcu.
- Zwierzęta mogą przebywać w hotelu tylko w wyznaczonych strefach, w szczególności zabrania się wprowadzania zwierząt do restauracji
HAŁAS I ZAKŁÓCENIA
- Zwierzę przebywające na terenie hotelu nie może przeszkadzać innym gościom przebywającym na terenie obiektu. Prosimy upewnić się, że Państwa pupil nie sprawia hałasu, w szczególności w nocy.
- W przypadku gdy pracownicy Hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca spokój, niszczy mienie hotelu, bądź może spowodować sytuacje zagrożenia dla siebie i innych gości, Hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju Gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Hotelu, a wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.
HIGIENA I CZYSTOŚĆ
- Właściciel/opiekun zwierzęcia odpowiada za czystość po nim zarówno w pokoju, częściach ogólnodostępnych jak również na terenie otaczającym Hotel.
- Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę ze żwirkiem i opróżniać ją codziennie do plastikowej torby, którą następnie będą wrzucać do pojemnika wskazanego przez personel.
- Sprzątanie pokoju, w którym przebywa zwierzę odbywa się wyłącznie podczas obecności właściciela/opiekuna. Prosimy o kontakt z recepcją w celu ustalenia godziny sprzątania
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Właściciel/opiekun odpowiada za wszelkie szkody i zanieczyszczenia spowodowane przez jego zwierzę oraz jest zobowiązany do pokrycia wszystkich kosztów związanych z ich usunięciem czy naprawą. Wszystkie szkody w mieniu Hotelu bądź mieniu innych gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez Dyrekcję Hotelu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele zwierząt.
- Zwierzę musi pozostawać pod nadzorem właściciela/opiekuna przez cały czas pobytu na terenie Hotelu.
- W kwestiach odpowiedzialności właściciela/opiekuna za posiadane zwierzę oraz wyrządzone przez nie szkody mają zastosowanie przepisy polskiego prawa w tym Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o Ochronie Zwierząt.
OPŁATA
- Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 70 pln za dobę.
- W przypadku pobytu kota, pobierana jest zwrotna kaucja w wysokości 500 pln.