W sercu Krakowa

Rezerwuj online
Gwarancja najniższej ceny

02 Maj 2024
03 Maj 2024

REGULAMIN POBYTU W HOTELU ZE ZWIERZĘCIEM

REGULAMIN POBYTU W HOTELU  ZE ZWIERZĘTAMI
 

WARUNKI PRZYJĘCIA

  1. Warunkiem przyjęcia zwierząt jest zgłoszenie przyjazdu Gościa ze zwierzęciem w momencie dokonywania rezerwacji i uzyskanie zgody pracownika Hotelu na jego pobyt.  To konieczność wynikająca z zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu pobytu pozostałych gości oraz warunków technicznych obiektu.
  2. Nieuprzedzeni o towarzyszących Gościom zwierzętach możemy nie zapewnić wolnego pokoju i nie wyrazić zgody na pobyt zwierzęcia.
  3. W Hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe. Hotel w szczególności ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz psów ras uznanych za agresywne. (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne).
  4. Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest posiadać aktualną książeczkę szczepień zwierzęcia i okazać ją na prośbę personelu.
  5. Zwierzęta powinny być wyprowadzone pod opieką i nadzorem właściciela, bądź osoby upoważnionej, w sposób uniemożliwiający ich ucieczkę, niszczenie mienia Hotelu lub spowodowania zagrożenia dla innych osób i zwierząt na terenie Hotelu. Psy powinny być wyprowadzane na smyczy i na wyraźną prośbę personelu - w kagańcu.
  6. Zwierzęta mogą przebywać w hotelu tylko w wyznaczonych strefach,  w szczególności zabrania się wprowadzania zwierząt do restauracji

HAŁAS I ZAKŁÓCENIA

  1. Zwierzę przebywające na terenie hotelu nie może przeszkadzać innym gościom przebywającym na terenie obiektu. Prosimy upewnić się, że Państwa pupil nie sprawia hałasu, w szczególności w nocy.
  2.  W przypadku gdy pracownicy Hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca spokój, niszczy mienie hotelu, bądź może spowodować sytuacje zagrożenia dla siebie i innych gości, Hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju Gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Hotelu, a wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.

 

 

 

HIGIENA I CZYSTOŚĆ

  1. Właściciel/opiekun zwierzęcia odpowiada za czystość po nim zarówno w pokoju, częściach ogólnodostępnych jak również na terenie otaczającym Hotel.
  2. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę ze żwirkiem i opróżniać ją codziennie do plastikowej torby, którą następnie będą wrzucać do pojemnika wskazanego przez personel.
  3. Sprzątanie pokoju, w którym przebywa zwierzę odbywa się wyłącznie podczas obecności właściciela/opiekuna. Prosimy o kontakt z recepcją w celu ustalenia godziny sprzątania
     

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Właściciel/opiekun odpowiada za wszelkie szkody i zanieczyszczenia spowodowane przez jego zwierzę oraz jest zobowiązany do pokrycia wszystkich kosztów związanych z ich usunięciem czy naprawą. Wszystkie szkody w mieniu Hotelu bądź mieniu innych gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez Dyrekcję Hotelu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele zwierząt.
  2. Zwierzę musi pozostawać pod nadzorem właściciela/opiekuna przez cały czas pobytu na terenie Hotelu.
  3. W kwestiach odpowiedzialności właściciela/opiekuna za posiadane zwierzę oraz wyrządzone przez nie szkody mają zastosowanie przepisy polskiego prawa w tym Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o Ochronie Zwierząt.

OPŁATA

  1. Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 70 pln za dobę.
  2. W przypadku pobytu kota, pobierana jest zwrotna kaucja w wysokości 500 pln.


 

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez STANISŁAW KOMUSIŃSKI HOTEL POLONIA, ul. Basztowa 25, 31-156, Kraków , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane